Kontakt

Zanim się skontaktujesz, zobacz czy mamy już odpowiedź na Twoje pytanie:

  • Jak złożyć reklamacje?

    Aby zgłosić reklamację produktu, prosimy o wypełnienie formularza, który znajdą Państwo pod linkiem: https://www.niebieskalazienka.pl/reklamacje. Nasz Pracownik skontaktuje się z Państwem i powiadomi o dalszych krokach.

  • W jaki sposób mogę zwrócić towar i gdzie mam go odesłać?

    Zwroty towaru są realizowane według zasad opisanych pod linkiem: https://www.niebieskalazienka.pl/zwroty. Po otrzymaniu i pozytywnym zweryfikowaniu zgłoszenia chęci odstąpienia od umowy, nasz Pracownik poinstruuje w sprawie dalszych kroków.

  • Jak znaleźć produkt, który Cię interesuje?
    Aby znaleźć poszukiwany produkt, skorzystaj z menu i wybierz jedną z trzynastu kategorii, a następnie odpj z filtrów wyszukiwania znajdujących się po lewej stronie. Wszystkie szczegółowe informacje, dotyczące właściwości, ceny brutto produktu, znajdziesz przechodząc do karty produktu. owiednią podkategorię. Użyj wyszukiwarki na górze strony i wpisz nazwę producenta lub numer katalogowy, aby znaleźć interesujące Cię produkty jeszcze szybciej. Jeśli wyników jest za dużo, skorzysta
  • Kiedy otrzymam zamówiony produkt?
    Przy wszystkich produktach w naszym sklepie znajduje się informacja o ich dostępności. Produkty, które znajdują się w magazynie i które możemy od razu przygotować do wysyłki, są oznaczone zielonym polem z informacją „24”. Opisy: „do 48h”, „do 7 dni” oraz „do 14 dni” oznaczają, jaki jest przewidywany czas wysyłki towaru, licząc go od daty potwierdzenia zamówienia. Oznaczenie „na zamówienie” określa sytuację, gdy termin dostarczenia produktu musi zostać ustalony indywidualnie z dostawcami. O terminie realizacji takich zamówień informuje Klienta nasz Konsultant podczas rozmowy potwierdzającej realizacje zamówienia. Firma kurierska dostarcza paczki w ciągu 48h od momentu odebrania zamówienia z naszych magazynów.
  • Jakie są dostępne rodzaje płatności?
    Nasi Klienci mogą skorzystać z różnych form płatności: Przelew bankowy (zwykły), Szybki e-przelew, Płatność kartą płatniczą, Płatność za pobraniem (płatność u kuriera dostarczającego towar), Gotówka przy odbiorze osobistym.
  • Jakie są rodzaje i koszty dostawy?

    Na wszystkich kartach produktu widnieje informacja o możliwych formach dostawy. Więcej informacji o kosztach i rodzajach dostawy znajdziesz pod linkiem: http://www.niebieskalazienka.pl/koszty-dostawy.

  • Dlaczego odbiór osobisty w niektórych punktach jest płatny?
    Koszty odbioru wynikają z kosztów obsługi logistycznej danego punktu odbioru osobistego.
  • Kiedy otrzymam dane do płatności przelewem?
    Po złożeniu zamówienia, nasz konsultant skontaktuje się telefonicznie, aby potwierdzić jego realizację. Następnie prześlemy dane do przelewu.
  • Jaki jest status mojego zamówienia?
    Od momentu złożenia zamówienia nasi Pracownicy mają 24h (licząc dni robocze) na kontakt z Klientem w sprawie weryfikacji i potwierdzenia realizacji zamówienia. Podczas rozmowy telefonicznej lub powiadomienia e-mail, Klient otrzymuje informacje dotyczące czasu realizacji zamówienia oraz kosztów dostawy. W przypadku założenia konta na stronie sklepu, Klient uzyskuje dostęp do zakładki Moje Konto, gdzie ma możliwość stałego monitorowania statusu zamówienia. Wszystkie zamówienia mają przypisanego Konsultanta, który kontroluje przebieg realizacji zamówienia. W razie pytań dotyczących zamówień, zapraszamy do kontaktu z infolinią sklepu: 618995590, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00.

Skontaktuj się z nami

Niebieskalazienka.pl
ul. Składowa 17
62-023 Jaryszki k.Poznania

Infolinia
tel. +48 61 899 55 90
Jesteśmy do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00

Punkt odbioru zamówień Poznań-Jaryszki:
Po odbiór osobisty zamówień zapraszamy od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00 oraz w soboty w godzinach od 10:00 do 14:00
Zobacz mapę dojazdu

Kontakt:
sklep@niebieskalazienka.pl - zapytania handlowe, obsługa i realizacja zamówień

Wyślij wiadomość