Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak! W naszym sklepie możesz zwrócić towar bez podania przyczyny i bez dodatkowych opłat (bez odstępnego). Warunki dokonywania zwrotów zostały sformułowane na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz 827).

Jak mogę zwrócić towar?
  • Sprawdź, czy spełniasz warunki pozwalające na dokonacie zwrotu towaru:
    - nie minęło 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania zamówienia
    - zakupu dokonałeś jako osoba prywatna (nie na firmę).
  • Wypełnij formularz zwrotu towaru, który znajduje się poniżej, i poczekaj na kontakt pracownika Niebieskalazienka.pl, który potwierdzi przyjęcie Twojego zgłoszenia. Kontakt nastąpi nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od daty wysłania formularza.
  • Po potwierdzeniu o zgłoszenia przez naszego pracownika pobierz i wypełnij Oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży
  • Wyślij zwracany produkt wraz z powyższym oświadczeniem na adres: Łazienkaplus.pl S.A.
    ul. Składowa 17
    62-023 Żerniki /k. Poznania
  • Towar możesz zwrócić także w Punkcie Odbioru Osobistego Poznań – Jaryszki (w innych punktach odbioru dokonanie zwrotu nie jest możliwe), gdy zostaną spełnione następujące warunki:
    - towar wraz z wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy można zwrócić po okazaniu oryginału faktury zakupu lub wystawionego i potwierdzonego przez Księgowość duplikatu,
    - w przypadku gdy płatność za zwracany towar była dokonywana gotówką, zwrot w tej samej formie nastąpi tylko w przypadku zgodności danych na fakturze sprzedaży z okazanym dokumentem tożsamości zawierającego zakup. W innym przypadku rozliczenie następuje w formie przelewu na konto.
Stan zwracanego towaru

Zgodnie z treścią ustawy: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”. Prosimy, aby nie odsyłać towarów zniszczonych lub niesprawnych. Tego typu produkty należy zgłaszać do do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu rękojmii, (więcej w dziale Reklamacje)

Podsumowanie
  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom.
  • Towar należy zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru.
  • Jeżeli 14 dzień wypada w weekend lub święto, termin przechodzi na następny dzień roboczy.
  • Koszty zwrotu towaru ponosi Klient.
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta, tylko w przypadku zwrotu całego zamówienia.
  • Rozpakowanie towaru nie oznacza wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru.
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty zwrotu towaru. Zwykle do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Pamiętaj, aby przed wysyłką zwracanego towaru go dobrze zabezpieczyć. Informujemy, że przesyłki uszkodzone i wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
  • W przypadku niespełnienia podanych powyżej warunków, zwrot towaru może nie zostać przyjęty, a zwracany towar będzie można odebrać w siedzibie firmy.